Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
Już drugi rok z rzędu Asseco zorganizowało akcję „Wymień indeks na coś słodkiego”, która odbyła się w dniach 28-29 września na Politechnice Opolskiej oraz Politechnice Rzeszowskiej. Osłodziliśmy studentom informatyki inaugurację ich pierwszego roku akademickiego, częstując wszystkich porcją pysznych lodów.
Zorganizowana akcja spotkała się z ciepłym przyjęciem, zarówno wśród studentów, jak i pracowników uczelni.
Akcja „Wymień indeks na coś słodkiego” otwiera nowy sezon działań employer brandingowych, które Asseco prowadzi na polskich uczelniach. Zaczęliśmy na słodko. Natomiast w ciągu roku akademickiego planujemy obok obecności na targach i konferencjach, jak zawsze wspierać studentów merytorycznie uzupełniając ich wiedzę ze studiów o doświadczenia naszych ekspertów – powiedziała Olga Żółkiewicz, Specjalista ds. Employer Brandingu w Asseco Poland.
Nie zabraknie oczywiście działalności ambasadorów – Partnerów 3P. Inauguracja piątej edycji programu startuje już 5 października – dodała.
Poprzedni wpis
Następny wpis