Umiejętne wykorzystanie cyfrowych kanałów komunikacji w kontakcie z nowoczesnym klientem, jest dziś niezmiernie ważne. Klient wymaga spójnego dostępu do szybkich i przejrzystych usług oferowanych na dowolnym urządzeniu, z którego korzysta. Jednocześnie, nie rezygnuje z wizyt w oddziale bankowym, od którego oczekuje tego samego standardu usług, a dodatkowo wsparcia profesjonalnego doradcy. Posiadanie dostępu do odpowiednich narzędzi, wspierających obsługę klienta, staje się kolejnym priorytetem dla instytucji finansowych.
Jak wykorzystać potencjał rozwiązań IT do rozwoju usług finansowych? Jaka jest rola placówek bankowych w nowej, cyfrowej rzeczywistości? Odpowiedzi, m.in. na te pytania poznają uczestnicy Forum Rozwoju Banków Spółdzielczych, które odbędzie się 6 kwietnia w Hotelu Regent w Warszawie. Asseco jest partnerem strategicznym tego wydarzenia.
Szczegółowe informacje na http://forumrozwojubs.asseco.com/