Asseco stawia na user experience

Asseco było złotym sponsorem konferencji UX Poland, która odbyła się w dniach 11-14 kwietnia w Warszawie. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych i znaczących wydarzeń o tematyce user experience w Europie. W ciągu 4 dniowej konferencji około 400 uczestników, wzięło udział w wykładach i warsztatach.

 

Spotkanie stanowiło okazję do wymiany know-how i dobrych praktyk. Asseco z uwagą przygląda się obowiązującym trendom, tak aby tworzone przez nie oprogramowanie spełniało najwyższe światowe standardy.

 

User Experience to współcześnie jeden z najważniejszych aspektów branych pod uwagę przy tworzeniu oprogramowania. Jako ugruntowany już standard oczekiwane są rozwiązania, które estetycznie wyglądają, zapewniają intuicyjną obsługę, mogą „wszystko”, czego się od nich w danej chwili oczekuje. W Asseco chcemy dostarczać właśnie takie oprogramowanie – powiedział Sławomir Ziajka, Dyrektor Departamentu Planowania i Rozwoju Produktów, Asseco Poland.

 

Swoim patronatem Asseco objęło także warsztat pt. „Smart electricity? Let’s design the future of Customer Experience in utilities industry”. Tematyka smart electricity jest dla spółki szczególnie bliska. Firma od lat współpracuje z sektorem utilities. Jednym z jej flagowych produktów jest nowoczesny system klasy CIS – Asseco Utility Management Solutions, który jako jedyne polskie rozwiązanie znalazł się w prestiżowym raporcie Gartnera pt. Magic Quadrant.

 

Firmy energetyczne coraz mocniej konkurują o klienta, wykorzystując do tego zaawansowane systemy IT. Korzystają z nich zarówno pracownicy tych firm, jak i odbiorcy energii. To ważne, by systemy były funkcjonalne, proste w obsłudze, bezpieczne i przyjazne użytkownikowi – powiedział Tomasz Bendlewski, Dyrektor Pionu Energetyki, Asseco Poland.

 

http://cbp.asseco.com/

user experienceUX Poland