Nowe technologie i rosnące oczekiwania klientów szybko zmieniają reguły gry w obszarze obsługi klienta i customer experience. Wg badań McKinsey’a rosnąca liczba użytkowników online to tzw. pokolenie millenialsów, osób dorastających w realiach Internetu. Ci użytkownicy oczekują bezproblemowego, intuicyjnego doświadczenia w obszarze online, szybkiego czasu reakcji, spersonalizowanej oferty oraz bogatych opcji samoobsługi we wszystkich kanałach komunikacji. Wiedząc przed jakimi wyzwaniami stoi obecnie branża utility, Asseco zorganizowało konferencję pt. „Wyższy Poziom Obsługi czyli Customer Experience”. Jej celem było wsparcie uczestników tego sektora w opracowaniu strategii obsługi millenialsów.
Spotkanie odbyło się w dniach 25-26 kwietnia 2017 r. w Hotelu Narvil. Gości powitał Tomasz Bendlewski, Dyrektor Pionu Energetyki i Gazownictwa w Asseco Poland, który opowiedział o sposobie pracy oraz wartościach jakich Asseco przestrzega w biznesie.
To bez sensu zatrudniać mądrych ludzi, by potem mówić im, co mają robić. My zatrudniamy mądrych ludzi po to, aby to oni mówili nam, co robić – powiedział Tomasz Bendlewski. Te słowa Steva Jobsa, traktuję jako swoją dewizę. Mam bowiem świadomość, jak duży potencjał ma nasz zespół – dodał.
W kolejnej części spotkania, zaprezentowane zostało rozwiązanie AUMS Digital. Jest to nowa platforma e-commerce, która otwiera biznes na możliwość szybkiego kreowania nowych usług i produktów, budowy nowych lub aktywizacji starych kanałów sprzedaży (omikanałowość) oraz cyfryzację procesów biznesowych i dokumentacji.
Uczestnicy konferencji Asseco mogli też zdobyć praktyczne informacje, jak efektywnie zarządzać rozwiązaniem heterogenicznym, czy zapoznać się z przebiegiem wdrożenia systemu AUMS ADO w Tauron Dystrybucja, który obsługuje wszystkie punkty poboru energii elektrycznej w tej spółce. Ponadto poznali najnowsze trendy na rynku bazujące na opracowaniach Gartnera i Naviganta.