Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
Styczeń to dobry czas na podsumowania, także w temacie działań wizerunkowych na uczelniach, jakie prowadzi zespół Działu Personalnego. Tylko w drugiej połowie ubiegłego roku wzięliśmy udział w 33 wydarzeniach, które odwiedziło łącznie 6000 osób.
Warto podkreślić, że nasi eksperci odwiedzili większość uczelni technicznych z całej Polski, dzieląc się swoją wiedzą. Szczególnie ważną inicjatywą była także organizacja autorskiego spotkania z cyklu „Tech BreakFast by Asseco”, w którym uczestniczyło 120 pasjonatów Javy.
Intensywne działania były podejmowane także przez Ambasadorów 3P, których zadaniem jest prezentacja Asseco jako potencjalnego pracodawcy wśród studentów. W ramach aktywności wizerunkowych stale prowadzone są również działania na profilu Asseco 3P oraz w innych mediach społecznościowych, pozwalające dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych.
Ostatni kwartał 2017 roku obfitował w wydarzenia employer brandingowe. Prowadziliśmy działania w całej Polsce angażując zarówno studentów, jak i profesjonalistów. Za duże osiągnięcie uznaję fakt, że ponad półtora tysiąca osób chce pozostać z Asseco w kontakcie, przekazując nam swoje dane, a 30 uczestników wydarzeń uczestniczyło później w procesach rekrutacyjnych – podsumowała Olga Żółkiewicz, Specjalista ds. Employer Brandingu.
Wraz z nowym rokiem planowane są kolejne wydarzenia – m.in. kontynuacja śniadań technologicznych (Asseco Tech Breakfast) czy komunikacja programu Asseco STARTER.
Poprzedni wpis
Następny wpis