Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
Banki spółdzielcze od początku swojego funkcjonowania budowały relacje z klientami, bazując na personalnych kontaktach. Należy bowiem pamiętać, że historycznie klientami banków spółdzielczych byli ich założyciele, czyli udziałowcy. Ta sytuacja uległa zmianie, jednak relacyjność wciąż stanowi kluczowy czynnik sukcesu banku.
Obecnie ta relacyjność nadal jest bardzo istotna, ale do pozyskania nowych, młodych klientów banki potrzebują technologicznych rozwiązań, mi.in. nowoczesnych płatności, takich jak BLIK czy szybkie płatności Express Elixir – powiedział Andrzej Nowakowski, Dyrektor ds. Relacji z Klientem, Asseco Poland. Naszym zadaniem jest dostarczanie tych rozwiązań do banków spółdzielczych, dzięki czemu dzisiaj portfolio ich rozwiązań nie różni się od oferty, którą przedstawiają banki komercyjne – dodał.
Więcej informacji na: https://wpi.asseco.com/
Poprzedni wpis
Następny wpis