Asseco News to portal informacyjny Asseco Poland. Nasze treści kierujemy do wszystkich osób zainteresowanych tematyką IT, biznesowym aspektem nowych technologii, a także działalnością Asseco.
Jak bank może usprawnić obsługę klienta korporacyjnego?
Jakość obsługi to jeden z ważniejszych czynników, który decyduje m.in. o tym, jak długo klient będzie korzystać z usług i produktów banku. Jak zadbać o wygodę i usprawnić procesy, tak aby firmy nie traciły czasu zlecając dyspozycje bankowe? W jaki sposób systemy Asseco Enterprise Banking Platform i Asseco Advisory Banking Platform mogą pomóc w obsłudze klientów korporacyjnych – mówi Marcin Kwilosz, Product Manager w Asseco Poland.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Zaakceptowanie zgody na wykorzystanie plików cookies jest jednoznaczne z zapoznaniem się i przyjęciem Polityki Prywatności.ZgodaPolityka Prywatności