Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
Dostęp w trybie 24/7, multikanałowość, możliwość podpisywania dokumentów online to tylko niektóre oczekiwania klientów firm energetycznych. Jak im sprostać? Jakie warunki powinien spełniać system IT wspierający obsługę klientów? Odpowiedzi m.in. na te pytania udzielili Arkadiusz Stacherski, Kierownik Projektu, Asseco Poland oraz Krzysztof Pietkiewicz, IBM Ecosystem Technology Partner Seller, którzy byli uczestnikami XX edycji konferencji „Systemy Informatyczne w Energetyce”.
Oczekiwania klientów, co do portali obsługi rosną – powiedział Arkadiusz Stacherski. Jednak systemy informatyczne udostępniane obecnie przez firmy energetycznie nie zawsze są w stanie tym wymaganiom sprostać. Dlatego tak ważne jest, aby je prawidłowo zidentyfikować, a następnie zaadresować, projektując nowe rozwiązanie – dodał.
Ekspert Asseco wspólnie z przedstawicielem IBM wygłosił prelekcję pt. „Nowoczesne rozwiązania Asseco Poland w chmurze IBM jako wsparcie sprzedaży energii”. Podczas wystąpienia przedstawili kluczowe cechy, jakimi powinien charakteryzować się system IT wspierający sprzedaż produktów i usług. Przede wszystkim jest to funkcja integracji danych z wielu źródeł oraz łatwość i elastyczność w implementacji zmian przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Istotną kwestią jest również zapewnienie wydajności i skalowalności rozwiązania w odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorstwa oraz możliwość korzystania z systemu w ramach elastycznego modelu współpracy np. w formie subskrypcji. Taką opcję oferuje AUMS Portal Klienta – rozwiązanie opracowane przez Asseco w oparciu o IBM Cloud.
W sektorze energetycznym rośnie znaczenie i zastosowanie rozwiązań chmurowych, a w szczególności modelu hybrydowego, który zapewnia największą elastyczność w zakresie miejsca uruchamiania aplikacji oraz przetwarzania danych – powiedział Krzysztof Pietkiewicz.
AUMS Portal Klienta integruje usługi na jednej platformie opartej o IBM Cloud. Posiada szeroki zakres funkcjonalności, które przedsiębiorstwo energetyczne może dowolnie dobierać. Ponadto usprawnia cyfrową komunikację i dystrybucję dokumentów oraz zapewnia intuicyjną interakcję sprzedawca-klient, któremu umożliwia kompleksowy wgląd w dane, zarówno poprzez komputer, tablet czy smartfon.
Więcej informacji na: https://aums.asseco.com/pl/produkty/aums-portal-klienta/
Poprzedni wpis