Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
Nieustanna rywalizacja na rynkach lokalnych oraz znaczący postęp technologiczny wymaga od banków spółdzielczych inwestycji w nowoczesne rozwiązania informatyczne, dzięki którym mogą budować przewagę konkurencyjną, a także wartościowe i długotrwałe relacje ze swoimi klientami.
25 letnie doświadczenie Asseco zbudowane we współpracy z sektorem bankowym zaowocowało stworzeniem rozwiązań spełniających wymagania nowoczesnych, spółdzielczych instytucji finansowych. Dostarczamy rozwiązania dopasowane do preferencji klientów. Projekty realizujemy w tradycyjnie formie, jak również w modelu chmury obliczeniowej (Software as a Service), udostępniane klientom za pośrednictwem naszego Centrum Usług Internetowych. Bezpieczeństwo oraz korzyści jak np. krótki czas wdrożenia czy też transparentność ponoszonych kosztów spowodowały, że na rozwiązania Asseco w chmurze zdecydowało się ponad 120 banków spółdzielczych natomiast kolejne są obecnie na etapie uruchamiania rozwiązań w modelu SaaS.
Dzięki temu banki spółdzielcze mogą korzystać z systemów, które do niedawna były dostępne jedynie dla największych graczy sektora bankowego. Przykładem takiego rozwiązania jest Asseco Customer Banking Platform (Asseco CBP) które stanowi unikalne rozwiązanie łączące bankowość internetową i mobilną. Asseco CBP bazuje na innowacyjnej koncepcji miniaplikacji, dającej nieograniczone możliwości udostępniania spersonalizowanych produktów oraz usług. Pozwala na elastyczne dostosowywanie bankowości do potrzeb i zwyczajów użytkownika — zarówno przez samego klienta, jak i przez bank.
Nasza propozycja dla banków spółdzielczych zapewnia nie tylko wysoki poziom bezpieczeństwa, ale również dzięki udostępnieniu takich rozwiązań jak Mobilny Token Asseco MAA, pozwala na znaczne obniżenie kosztów związanych z komunikacją z klientem.
To dzięki Asseco MAA banki spółdzielcze mogą korzystać jako jedne z pierwszych w sektorze bankowym z nowej szybkiej i wygodnej formy akceptowania operacji w bankowości internetowej zgodnej ze standardami dyrektywy unijnej PSD2.
Rozwiązania Asseco to także ewolucja w bezpośrednich kontaktach z klientem. Nowa jakość obsługi możliwa dzięki uruchomieniu rozwiązania jakim jest Asseco Advisory Banking Platform, które pozwala na obsługę klienta w intuicyjny i efektywny sposób bez znaczenia na kanał komunikacji z którego klient korzysta. Zapewnia kompleksowe i skuteczne wsparcie oddziałów, call center, a nawet pracowników banku działających w terenie.
Autor: Andrzej Nowakowski, Dyrektor Pionu Banków Spółdzielczych w Asseco Poland S.A.
Wypowiedź ukazała się w portalu bs.net
Więcej informacji o rozwiązaniach Asseco na: