Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
Klienci banków oczekują od swoich instytucji wygodnego zarządzania finansami, dostępności do wybranych usług w każdym miejscu i czasie oraz bezpieczeństwa transakcji. Mobilna aplikacja BSGo umożliwia bankom spółdzielczym zapewnienie takich standardów, dzięki czemu poziom obsługi klienta nie odbiega od tego oferowanego przez banki komercyjne.
Stworzyliście bardzo dobry produkt, jakim jest aplikacja BSgo. Dobrze integruje się ona z pełną bankowością internetową. To wszystko jest ze sobą zbieżne. Realizujemy więc proces, który już dawno pokazały banki komercyjne czyli to, że bankowanie musi być ze sobą jednorodne – powiedział Artur Frączak, Członek Zarządu, BS w Skierniewicach. Aplikacje muszą być hybrydowe i dawać klientowi poczucie niezmienności bez względu na to, czy bankują w bankowości internetowej czy w aplikacji mobilnej. BSGo buduje wizerunek banków spółdzielczych jako instytucji, które mogą w pełni zapewnić to, co dają banki komercyjne, a dodatkowo zaoferować personalne relacje z naszymi klientami – dodał.
Więcej informacji na: https://bsgo.asseco.pl/
Poprzedni wpis