Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
W dniach 19-20 listopada 2019 r. odbyła się konferencja Fintech & Insurtech Digital Congress, w której wzięli udział przedstawiciele Asseco. Wydarzenie było poświęcone przede wszystkim aktualnym trendom rozwoju technologii dla sektora finansowego i ubezpieczeniowego.
Podczas konferencji swoją prezentację „Czy technologia voice zmieni zasady gry?” wygłosił Tomasz Buczak, Dyrektor Działu Asseco Innovation Hub, Asseco Poland. Zwrócił w niej uwagę na to, w jaki sposób obsługa głosowa już dzisiaj oddziałuje na codzienne życie. Jak wiele zmieniło się w czasie ostatnich 5 lat i czego możemy się spodziewać za kolejnych 5.
Asseco, poszerza obecnie swoje portfolio o produkty i usługi wykorzystujące obsługę głosową. Pierwszym z nich jest Asseco Voice Banking, który miał premierę w tym roku. Umożliwia on obsługę głosową bankowości internetowej. Kolejne bardzo interesujące zastosowania tej technologii to obsługa contact center. Zamiast cierpliwie przechodzić przez kolejne poziomy zagłębienia automatycznej centralki, klient może porozmawiać z voicebot’em i załatwić sprawę w sposób zbliżony do rozmowy z człowiekiem. Warunek jest tylko jeden. Uruchomienie rozwiązania musi być rozważne i kompletne inaczej narażamy się na irytację i zniechęcenie dzwoniących. Moim zdaniem, połączenie aktualnych rozwiązań w obszarze graficznego interfejsu użytkownika i obsługi głosowej to nowy poziom Customer Experience i przyszłość interakcji człowiek – komputer – powiedział Tomasz Buczak.
Asseco było partnerem tegorocznej konferencji FinTech & InsurTech Digital Congress. Wydarzenie było skierowane przede wszystkim dla sektora finansowego jak i dostawców innowacyjnych usług dla tej branży.
Więcej informacji o Asseco Voice Banking: pl.asseco.com
Strona Asseco Innovation Hub: innovationhub.asseco.com
Poprzedni wpis
Następny wpis