Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
Korzyści związane z Wspólną Platformą Informatyczną WPI bezpośrednio odczuwają klienci banków spółdzielczych. Z doświadczeń instytucji korzystających z rozwiązania Asseco wynika, że czas spędzony przez klienta przy okienku dzięki platformie został wielokrotnie skrócony. Opiekun klienta ma też więcej czasu dla niego dzięki temu, że sporą część zadań wykonuje za niego Platforma.
Zakładanie rachunków czy lokat działa bardzo sprawnie, dzięki czemu klient nie musi spędzać w placówce dodatkowych minut, a czasem nawet godzin przy bardziej skomplikowanej sprawie. Proces obsługi jest szybszy oraz bardziej komfortowy dla zarówno dla klienta, jak i pracownika – powiedział Tomasz Domański, Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży, Bank Spółdzielczy w Lubaczowie.
Więcej informacji o Wspólnej Platformie Informatycznej na: https://wpi.asseco.com/
Poprzedni wpis