Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
Digitalizacja to obecnie słowo klucz dla rozwoju usług maklerskich. Pandemia znacząco przyspieszyła trendy, które można było obserwować przez ostatnich kilka lat. Cyfryzacja najbardziej widoczna jest w tej części biznesu maklerskiego, gdzie klienci składają zlecenia i realizują swoje transakcje. Obecnie coraz częściej wykorzystują oni do tych działań narzędzia mobilne.
Obserwujemy coraz mniejsze znaczenie punktów obsługi klienta i fizycznej obecności klientów w biurach, natomiast większe posługiwanie się smartfonem i realizację transakcji przy użyciu najnowszych rozwiązań, takich jak oferowane przez Asseco ePromak Next, które niedawno wdrożyliśmy w PKO Banku Polskim. Jest to dla nas milowy krok, ponieważ nasi klienci w większym stopniu mogą działać za pośrednictwem zdalnych kanałów, w szczególności na urządzeniach mobilnych – powiedział Grzegorz Zawada, Dyrektor Pionu Inwestycji i Bankowości Prywatnej, Dom Maklerski PKO BP.
Więcej o cyfrowych rozwiązaniach dedykowanych rynkowi kapitałowemu na: https://promak-next.asseco.com/
Poprzedni wpis
Następny wpis