Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
Dzięki zastosowanym narzędziom dostępnym na Wspólnej Platformie Informatycznej Asseco,
w krótkim czasie, bo zaledwie w półtora miesiąca, udało się ujednolicić obsługę i produkty klientów Banku Spółdzielczego w Załuskach. Po integracji będą oni korzystali z pełnej oferty Banku Spółdzielczego w Płońsku. Cały proces migracji przebiegał sprawnie i był nieodczuwalny dla klientów.
Procesy konsolidacji w sektorze bankowym zdarzają się coraz częściej. Dlatego w ramach Wspólnej Platformy Informatycznej, przegotowaliśmy narzędzia migracyjne, które z jednej strony pozwalają na maksymalną optymalizację czasu i kosztów połączenia systemów, a z drugiej strony są praktycznie niezauważalne przez klientów. Migracja baz danych Banku Spółdzielczego w Załuskach do Banku Spółdzielczego w Płońsku obrazuje, że tego typu procesy nie stanowią obciążenia zarówno zasobów kadrowych, jak i finansowych łączących się banków. Narzędzia dostępne na platformie WPI, maksymalnie skracają czas migracji, tym samym ograniczając jej koszty oraz zaangażowanie łączących się podmiotów – powiedział Marcin Chrobot, Dyrektor Działu Sprzedaży, Asseco Poland.
Więcej informacji o Wspólnej Platformie Informatycznej: https://wpi.asseco.com/
Poprzedni wpis
Następny wpis