Redakcja Asseco News
e-mail: [email protected]
Działalność firm telekomunikacyjnych w Polsce powinna zmierzać w kierunku zwiększenia konkurencyjności ich oferty w stosunku do rynku zagranicznego. Sprzyjać temu może m.in. inwestowanie w rozwój produktów i usług opartych o nowoczesne technologie, takie jak Internet Rzeczy, czy sztuczna inteligencja. O tym, jak wygląda sytuacja telekomów w Polsce i jakie kluczowe trendy mają na nią wpływ mówi Radosław Semkło, Dyrektor Pionu Telekomunikacji i Mediów, Asseco Poland w rozmowie z portalem TELKO.in.
Operatorzy w Polsce są niezwykle kreatywni. Wynika to z tego, że na polskim rynku telekomunikacyjnym zawsze ważna była cena, więc dostawca musi przekonać klientów, że nowa oferta się opłaci. Ta opłacalność niekoniecznie jest widoczna w samej cenie, ale w wartości dodanej – powiedział Radosław Semkło.
Wywiad pt. „Pierwsza połowa roku może być przełomowa dla operatorów w Polsce” ukazał się na portalu TELKO.in, 4 lutego 2019 r.
Więcej informacji o Asseco CSE: cse.asseco.com
Poprzedni wpis