Asseco News
Asseco News to portal informacyjny Asseco Poland. Nasze treści kierujemy do wszystkich osób zainteresowanych tematyką IT, biznesowym aspektem nowych technologii, a także działalnością Asseco.

#KontoJakChcesz !

Ruszyła wspólna akcja banków spółdzielczych z Brodnicy, Oleśnicy i Poznania. Promuje ona elastyczne i przyjazne dla użytkownika rozwiązania w bankowości internetowej, oferowane w ramach wdrożonego w tych placówkach Asseco CBP.

 

Asseco Customer Banking Platform to rozwiązanie bankowości internetowej i mobilnej stworzone z myślą o współczesnym kliencie banku – jego indywidualnych potrzebach i preferencjach. Otrzymuje on prawdopodobnie jedyną na rynku  e-bankowość, w której  może ‘zbudować’  swój bank internetowy i mobilny zgodnie z hasłem  #KontoJakChcesz. To m.in. dlatego banki decydują się na rozwiązanie Asseco.

 

Bank Spółdzielczy w Oleśnicy od wielu lat współpracuje z Asseco w zakresie dostarczenia i serwisu oprogramowania bankowego. Współpraca ta przekłada się na zadowolenie naszych Pracowników i Klientów. Projekt nowej bankowości internetowej CBP jeszcze bardziej wychodzi naprzeciw obecnym technologiom, a także umożliwi szybsze dostosowywanie się do nowych rozwiązań, które dopiero pojawią się na rynku – powiedział Jacek Chyliński, Kierownik Działu Informatyki, Bank Spółdzielczy w Oleśnicy.

 

Podczas akcji Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oraz Poznański Bank Spółdzielczy będą proponować nowym klientom konto osobiste. Jest ono obsługiwane tak samo bez względu na urządzenie, którym się posługujemy – smartfon, tablet, laptop, czy telewizor. Do dyspozycji klienta jest specjalny Butik, w którym znajdują się dodatkowe miniappki (widgety). Jeżeli potrzebujemy nowych funkcjonalności  – podobnie jak w  Google Play czy App Store,  mamy do dyspozycji miejsce w systemie, w którym czekają na nas gotowe do użycia miniaplikacje.

 

W wyborze nowego systemu bankowości internetowej niebagatelny udział miały dobre doświadczenia w dotychczasowej współpracy z firmą Asseco Poland. Bank szukał rozwiązania dostarczanego w modelu outsourcing’owym o wysokiej użyteczność dla klienta, które będzie nowatorskie, co zapewni jego użytkowanie przez wiele lat, pozwoli świadczyć klientom usługi na poziomie porównywalnym do tych dostarczanych przez banki komercyjne oraz będzie podążało za światowym trendem jakim jest obecnie omnikanałowość – powiedział Piotr Mazur, Kierownik Zespołu Informatyki, Poznański Bank Spółdzielczy.

 

O poszczególnych funkcjach i usprawnieniach opowiedzą aktywnie korzystający z kont ambasadorzy akcji. Młoda businesswoman Anna Maria Kabona, prowadzący własną działalność gospodarczą Karol Stówka i najmłodszy z ambasadorów, student Adam Słoik. Obserwuj akcję na Facebooku i Twitterze pod #KontoJakChcesz

 

Organizatorzy zachęcają również do udziału w trwającym podczas akcji konkursie, w którym nagrodą główną są trzy iPhone 6.

 

http://kontojakchcesz.pl

 

Twitter: https://twitter.com/kontojakchcesz

 

Facebook: https://www.facebook.com/kontojakchcesz/

 

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCuHLk2SYihmH61UV44HCX_Q

Zobacz także