Sprzedawaj więcej dzięki sztucznej inteligencji – zapraszamy na CEE SME Banking Club

Utrzymanie klientów jest siedmiokrotnie tańsze od pozyskania nowych. Jakie działania powinny więc podejmować instytucje finansowe, aby zatrzymać swoich klientów? Co z kolei decyduje o pozyskaniu nowych? Odpowiedzi, m.in. na te pytania udzieli Marta Mróz-Sipiora, Product Manager w Asseco Poland, która będzie jednym z prelegentów 6 edycji konferencji „CEE SME Banking Club Conference”, która odbędzie się online 25 listopada br.

Wspólnie porozmawiamy „Jak przy pomocy sztucznej inteligencji zwiększyć sprzedaż, zatrzymując swoich najlepszych klientów i pozyskując nowych?” Opowiemy, jak zadbać o customer experience klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawimy także kolejne etapy prowadzenia klienta w instytucji finansowej w zależności od tego, czy dana firma dopiero nawiązała współpracę z bankiem, czy już korzysta z jego usług.

W sytuacji pozyskiwania nowych klientów należy podzielić ich na odpowiednie grupy i przedstawić dedykowaną ofertę. Jeśli mówimy stałych klientach, to warto zaproponować im ofertę cross-sellową lub up-sellową. Z kolei firmom, w odniesieniu do których istnieje ryzyko, że zrezygnują z usług instytucji finansowej, taka organizacja powinna zaproponować ofertę utrzymaniową – powiedziała Marta Mróz-Sipiora, Product Manager, Asseco Poland.

Podczas tegorocznego spotkania eksperci z branży finansowej przedstawią najnowsze trendy transformacji cyfrowej w segmencie bankowości małych i średnich przedsiębiorstw oraz omówią znaczenie nowych organizacji w tym sektorze.

Wystąpienie Asseco „The ways AI can reveal your best customers and acquire news ones – how to boost your sales?” Odbędzie się 25 listopada 2020 r. w godzinach 09:55-10:10.

Zapraszamy do udziału w „Central and Eastern Europe SME Banking Club Conference 2020”. Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne https://smebanking.events/cee/

Jak technologia pozwala pozyskać klientów i sprzedawać więcej? Dowiedz się na: https://aci.asseco.com/

CEE SME Banking Clubcustomer experienceMarta Mróz-Sipiorasztuczna inteligencja