Pomoc w awaryjnych przypadkach – czyli jak pracować i nie zwariować?

Problemy techniczne zdarzają się w każdym miejscu pracy. Brak połączenia z siecią czy usterka systemu mogą okazać się większym wyzwaniem dla pracownika niż jego merytoryczne zadania. Wykonując swoje obowiązki
w biurze, może on liczyć na wsparcie działu IT. Co jednak powinien zrobić, kiedy pracuje zdalnie?

Zdalna pomoc w formie telefonicznej lub wskazówek przesyłanych przez administratora na czacie bywa czasochłonna i często nieefektywna. Korzystniejszą opcją jest umożliwienie mu przejęcia zarządzania danym komputerem. Taka usługa jest dostępna, m.in. w aplikacji Microsoft Teams.

Eksperci Asseco Data Systems, którzy specjalizują się we wdrażaniu rozwiązań chmurowych Microsoft, przygotowali instrukcję, pokazującą jak krok po kroku, skorzystać z tego rozwiązania: https://asseco.cloud/pomoc-w-awaryjnych-przypadkach/

Asseco Data SystemscloudMicrosoftmicrosoft teamspraca zdalnaremote work