Bank Spółdzielczy w Lubaczowie i Bank Spółdzielczy w Płońsku to dwie instytucje, które rozpoczęły wspólnie z Asseco projekt Wspólnej Platformy Informatycznej (WPI). Rozwiązanie przede wszystkim usprawniło obsługę klientów i podniosło komfort pracy. Skróciło np. proces założenia rachunku czy lokaty.
Kolejne elementy, z których jesteśmy zadowoleni, to hurtownia danych i system Qlick, który je agreguje, dzięki czemu możemy pobrać z niego każdą potrzebną informację. Ponadto wspiera nas w zarządzaniu placówką i pracownikami – powiedział Tomasz Domański, Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży, Bank Spółdzielczy w Lubaczowie. Bardzo przydatny jest również moduł dystrybucji treści, który pozwala nam kontaktować się z klientami na zupełnie innym poziomie – dodał.
Narzędzie to umożliwia scyfryzowanie kontaktu z klientem, który otrzymuje od banku powiadomienia push, sms, lub e-dokumenty za pomocą wiadomości mailowych. Taka forma komunikacji niesie ze sobą znaczące oszczędności.
E-dokument to jest interesujący motyw i podążamy w tym kierunku. Dzisiaj zaoszczędzamy ok. 30 proc. kosztów, które ponosiliśmy, jeśli chodzi o wysyłkę regulaminów, taryf i wszelkich zmian, o których musimy poinformować swoich klientów. Jest to więc nasz strategiczny cel, jeśli chodzi o sposób komunikacji i robimy wszystko, aby większość naszych klientów korzystało z tego rozwiązania – podsumował Tomasz Domański.
Więcej informacji o Wspólnej Platformie Informatycznej na: https://wpi.asseco.com/