Digitalizacja odpowiedzią na epidemię

Epidemia koronawirusa zwiększyła zainteresowanie firm digitalizacją. Jest to szczególnie widoczne w sektorze bankowym, leasingu i HR. Organizacje szukając jednak rozwiązań zwracają uwagę nie tylko na swoje obecne potrzeby, ale myślą też co będzie już po przejściu pandemii, kiedy skoncentrują się na docelowych procesach.

Po telefonach czy mejlach, które do nas docierają widzimy, że jest teraz zdecydowanie lepszy odbiór digitalizacji. Szczególnie dotyczy to sektora bankowego, gdzie zdalne zarządzanie i zdalne podejmowanie decyzji są obecnie mocno eksplorowane. Niestety musiało się coś złego wydarzyć, żeby digitalizacja została bardziej zauważona.

Aktualnie pracownicy dużych korporacji nie spotykają się ze sobą, więc jest potrzeba realizowania spraw back officowych zdalnie. Widzimy też zainteresowanie ze strony leasingu. Tu pojawia się z kolei wątek związany z rygorami kodeksu cywilnego i podpisywania umowy leasingu. Firmy dopytują, co należy przygotować i jak do tego podejść, żeby zaproponowane im rozwiązania były zgodnie z przepisami prawnym. Ponadto dostrzegamy, że branże, takie jak HR, które nie do końca widziały potrzebę digitalizacji, znów zastanawiają się jak te procesy cyfryzować.

Asseco Data Systems wspiera firmy swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie digitalizacji, oferując dedykowane rozwiązania. Ważne jednak, by klienci mieli świadomość, że są one dostosowywane do ich potrzeb, w związku z czym ich wdrożenie wymaga czasu, interakcji i wsparcia danej organizacji we wpięciu rozwiązania w jej procesy.

Autor: Artur Miękina, Dyrektor sprzedaży projektów kluczowych w Pionie Usług Bezpieczeństwa i Zaufania Asseco Data Systems

Artur MiękinaAsseco Data Systemsback officebankowośćbezpieczeństwoCOVIDcyfryzacjadigitaldigitalizacjaHRleasing