Terabajty praktycznej wiedzy, wybitni prelegenci, ciekawi ludzie i pozytywna atmosfera – tak w kilku słowach można podsumować Product Camp 2018, który odbył się w dniach 7-9 czerwca br. w Gdyni. Była to trzecia edycja wydarzenia, które wyrasta na jedno z najważniejszych spotkań Product & UX w Europie. Jest też dobrym miejscem wymiany doświadczeń i okazją do networkingu.
Product Camp jest skierowany do m.in. designerów, analityków, managerów oraz wszystkich, którzy zajmują się kreowaniem cyfrowej rzeczywistości. Podczas trzech dni warsztatów, prezentacji, analiz i dyskusji uczestnicy z 23 krajów mieli okazję zdobyć dużo cennej i praktycznej wiedzy od prelegentów, którzy pracują dla najbardziej znanych firm na świecie, jak np.: Netflix, Apple, Adobe, Dropbox, Spotify, czy Minecraft. Wydarzenie było także idealną okazją do wymiany doświadczeń́, wzajemnej inspiracji oraz networkingu.
Product Camp daje możliwość szerszego spojrzenia na proces tworzenia i zarządzania projektami, a przede wszystkim potrzeby użytkowników. Dzięki połączeniu wiedzy z zakresu IT, psychologii i socjologii, możemy lepiej zidentyfikować sposoby osiągnięcia celu biznesowego oraz tworzyć innowacyjne produkty – powiedział uczestnik Product Camp 2018 Adam Kiwała, Projektant UX, Asseco Poland.
W programie wydarzenia nie zabrakło znanych nazwisk, jak np. Steve Portigal – autor książek i jednego z najbardziej znanych praktyków user research; Josh Clark, ekspert w dziedzinie projektowania aplikacji na urządzenia mobilne, czy Kevin Cannon, designer znany ze współpracy z firmą Apple oraz studiem projektowym Frog.