W minionym roku praca zdalna stała się powszechna, a co się z tym wiąże wzrosła rola cyfryzacji, która nie tylko umożliwiła realizację zadań poza biurem, ale także dalszy rozwój kompetencji dzięki kursom online. Asseco Academy, które od lat jest jednym z wiodących dostawców szkoleń na polskim rynku, dynamicznie reaguje na zmieniające się potrzeby klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. W związku z tym firma, m.in. poszerzyła portfolio webinarów oraz w odpowiedzi na elastyczny czas pracy wielu uczestników uruchomiła spotkania w godzinach wieczorowych oraz w weekendy.
Ostatnie miesiące pokazały, jak dużą rolę w działaniu organizacji mogą odgrywać rozwiązania chmurowe. Przełożyło się to wzrost zainteresowania rozwojem kompetencji w tym obszarze.
W ramach Asseco Academy zorganizowaliśmy darmowe szkolenia poświęcone technologii cloud dla ponad 700 osób i zamierzamy dalej oferować naszym klientom atrakcyjne formy zdobywania nowych umiejętności w tym zakresie – powiedziała Joanna Płażyńska, Dyrektor Sprzedaży Asseco Academy. Zauważyliśmy także wzmożoną chęć podnoszenia kwalifikacji w obszarze ITIL oraz DevOps (jesteśmy jedynym w Polsce Elite partnerem DevOps Institute). w związku z czym uruchomiliśmy dodatkowe kursy, także w trybie wieczorowym i weekendowym. Zależy nam bowiem, aby nasz harmonogram spełniał oczekiwania klientów, z których wielu ma elastyczny czas pracy – dodała.
Dynamiczny rozwój oferty sprawił, że Asseco Academy, które do tej pory kontaktowało się ze swoimi klientami, m.in. za pośrednictwem infolinii czy kanału Asseco Data Systems na Linkedin, postanowiło uruchomić nowy profil w tym serwisie, dedykowany obszarowi szkoleń. Będzie na nim informowało o nowościach i dostępnych promocjach. Asseco Academy pracuje obecnie, m.in. nad nowymi produktami e-learningowymi w obszarach zarządzania usługami IT oraz cyberbezpieczeństwa.
Tylko w 2020 r. zorganizowaliśmy blisko 1330 kursów z czego ponad 800 odbyło się w wirtualnych klasach, gdzie „spotkało się” ponad 6500 uczestników. Te liczby pokazują skalę oraz różnorodność naszego działania. Nasi eksperci przygotowali bowiem aż 228 tematów szkoleń. Zależy nam więc, aby klienci mieli bieżącą wiedzę o tym, w jakich obszarach mogą wspólnie z nami podnosić swoje kompetencje oraz aby mogli komunikować nam, jakie mają oczekiwania. Stąd pomysł na udostępnienie platformy do szybkiej wymiany informacji, jaką niewątpliwie jest Linkedin – podsumowała Joanna Płażyńska.
Dołącz do obserwujących i uwolnij swój potencjał z #AssecoAcademy!