ACI, czyli jak sprawić by dane i AI przynosiły korzyści pożyczkodawcom?

Żyjemy w świecie, w którym dane odgrywają kluczową rolę. Ich ogromne ilości są zbierane i przechowywane w różnych systemach, jednak tak naprawdę, nie jesteśmy w stanie odpowiednio z nich korzystać.

Dobra analiza potrafi przynieść bardzo duże korzyści jak np. znaczące przyspieszenie obsługi klienta, jeszcze lepszy dobór ofert czy sprawniejsze udzielanie finansowania. Dzisiaj kluczowy jest aspekt poznawania potrzeb swoich odbiorców i dążenie do personalizowania podejmowanych działań.

Odpowiedzią na te potrzeby jest sztuczna inteligencja, która potrafi przetworzyć ogromne ilości danych i na ich podstawie wykonać analizę. Dlatego Digital Asseco opracowało system analityczny, który na bazie danych i obserwacji działań online (media społecznościowe, strony www, aplikacje mobilne), określa profil klienta i rekomenduje najlepszą ofertę w czasie rzeczywistym.

Asseco Customer Intelligence (ACI) pozwala na pozyskanie nowych i utrzymanie długotrwałych relacji z obecnymi odbiorcami oraz poszerzenie oferty produktów i usług. Przekłada się to na zwiększenie przychodów ze sprzedaży. ACI ma zastosowanie w każdej branży. Dzięki otwartej architekturze możliwa jest jego szybka integracja z systemami informatycznymi w instytucjach finansowych, firmach ubezpieczeniowych czy innych branżach.

ACI pozwala na sprawdzanie, czego użytkownicy poszukują w sieci oraz jakimi produktami i usługami są zainteresowani. System na podstawie bieżących oraz historycznych danych wspomaga m.in. segmentację i profilowanie klientów. Umożliwia skuteczne zaplanowanie działań marketingowych typu outbound oraz dobór odpowiednich kanałów kontaktu. Dzięki temu firma może oferować produkty, których konsument aktualnie poszukuje lub jego zachowania wskazują na to, że za chwilę taka potrzeba się u niego pojawi.

Jakie korzyści odniosą instytucje pożyczkowe dzięki ACI?
  • Zwiększenie wolumenu sprzedaży, dzięki precyzyjnie sprofilowanej ofercie.

  • Zwiększenie trafności podejmowanych działań marketingowych.

  • Zautomatyzowaną ocenę efektywności kampanii reklamowych.

  • Utrzymanie obecnych klientów, dzięki zaawansowanej analityce danych.

  • Segmentację klientów przy wsparciu algorytmów uczenia maszynowego.

  • Pozytywne doświadczenie użytkownika z marką, dzięki ofercie dopasowanej do jego bieżących potrzeb.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się i sprawdź nasze rozwiązania.

Dlaczego AI to must have w Digital Lending & Lendtech?

Posłuchaj podcastu z cyklu Digital Lending Talks. Gośćmi w audycji była Patrycja Sobczyk, Starszy Analityk w Asseco Poland oraz Tomasz Blicharz, Dyrektor Rozwoju i Promocji BooX w Asseco Poland.

Artykuł ukazał się na lendtech.pl

ACIAsseco BooXAsseco CIAsseco Customer IntelligenceBank out of the BoxBank z pudełkaBooXBusiness Intelligenceinstytucje pożyczkowelendtechPatrycja SobczykTomasz Blicharz