SimplySign to kwalifikowany podpis elektroniczny, gwarantujący użytkownikom pełną mobilność. Jest to rozwiązanie niezbędne w procesie cyfryzacji firmy, które znajduje zastosowanie w wielu obszarach działalności organizacji. Asseco rozpoczęło kampanię internetową, która ma na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców z informacją o funkcjach i korzyściach z wykorzystania e-podpisu w biznesie. Jest to rozwinięcie rozpoczętej na początku września kampanii telewizyjnej.
Celem naszej kampanii internetowej jest dotarcie do wszystkich osób, które z uwagi na przepisy prawne zobowiązane są do stosowania podpisu elektronicznego. W tej grupie znajdują się, m.in. prawnicy, geodeci, biura rachunkowe czy aptekarze, jak również właściciele i kadra zarządzająca w małych i średnich przedsiębiorstwach – powiedział Tomasz Litarowicz, Dyrektor Pionu Usług Bezpieczeństwa i Zaufania, Asseco Data Systems. Ponadto chcemy edukować rynek i informować o korzyściach płynących z wykorzystania e-podpisu. Jest bowiem szerokie grono potencjalnych odbiorców, którzy nie są zobowiązani do korzystania z e-podpisu, jednak to narzędzie może w znaczny sposób podnieść komfort, wydajność oraz bezpieczeństwo ich pracy – dodał.
W ramach kampanii powstała, m.in. nowa strona internetowa https://epodpis.asseco.pl/ oraz animacja produktowa. Prowadzone są również działania reklamowe w serwisach o tematyce biznesowo-technologicznej oraz social mediach, które mają promować podpis elektroniczny SimplySign.
SimplySign to mobilny, kwalifikowany podpis elektroniczny, dzięki któremu można bezpiecznie sygnować dokumenty w dowolnym miejscu i czasie, za pomocą telefonu, tabletu lub komputera. Współpracuje z każdym systemem operacyjnym i można z niego korzystać́ bez fizycznej karty lub czytnika.