Voicebot i inne produkty Asseco dla banków spółdzielczych

Miniony rok to dla Asseco intensywny rozwój bankowości elektronicznej, jak również produktów i usług w instalacjach lokalnych oraz chmurowych. Eksperci czołowego dostawcy rozwiązań informatycznych dla bankowości spółdzielczej podsumowali rozwój rozwiązań dostarczanych dla tego sektora. W spotkaniach dedykowanych członkom zarządów oraz osobom odpowiedzialnym za obszar IT wzięło udział blisko 170 uczestników.

W 2022 r. Asseco dokonało ponad 50 modyfikacji w swoich systemach i usługach. Jedną z nich jest wdrożenie wirtualnego konsultanta (Voicebot) w ramach Centrum Usług Internetowych (CUI) i Wspólnej Platformy Informatycznej (WPI). Udostępniona platforma obsługi konwersacyjnej umożliwia obecnie odblokowanie oraz zastrzeżenie dostępu do bankowości elektronicznej. Obydwa procesy są więc teraz realizowane przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji.

Pracujemy też nad wykorzystaniem Voicebot-a przy procesie łączenia aplikacji mobilnej BSGo z bankowością internetową. Oznacza to, że proces ten będzie jeszcze bardziej zautomatyzowany i wygodny dla klienta – powiedział Michał Misiński, Dyrektor ds. Rozwoju Usług, Asseco Poland. W planach mamy również rozwój kolejnych usług opartych o technologię Voicebot, w tym na przykład bankowości głosowej – dodał.

Asseco przygotowuje także rozwiązanie JUNIOR dla młodzieży w wieku 13+ oparte o aplikację mobilną BSGo Junior oraz pulpit rodzica i dziecka w bankowości internetowej.

Za pośrednictwem BSGo JUNIOR nastolatkowie będą mogli dokonywać płatności BLIKiem, przelewem, prosić rodzica o „kieszonkowe”, doładować telefon komórkowy, czy gromadzić oszczędności w skarbonkach. Wszystko odbywać się będzie pod kontrolą pulpitu rodzica z obsługą limitów i oznaczania operacji dziecka.

 

 

 

bankowość spółdzielczabsgovoicebotWPI