W listopadzie 2014 roku Asseco zaprezentowało przedstawicielom sektora spółdzielczego dwa unikalne, klientocentryczne rozwiązania.
System bankowości elektronicznej w kanałach internetowym i mobilnym def3000/CBP (Customer Banking Platform) oparty jest na platformie internetowego dostępu klienta do produktów oraz usług biznesowych. To, co go wyróżnia wśród innych systemów bankowości internetowej, to przede wszystkim innowacyjna koncepcja udostępniania jego funkcjonalności dla klientów banku poprzez komponenty nazywane miniaplikacjami. Dzięki temu bank może swobodnie kształtować ofertę dla klientów, którzy są zadowoleni z dostępności usług „szytych na miarę”.
Z kolei uniwersalny pulpit użytkownika def3000/UFE (Uniwersal Front End) integruje w jednym miejscu funkcjonalności wielu systemów. Pozwala na modelowanie procesów, eliminację powtarzających się czynności oraz dostęp do rozproszonych funkcjonalności z jednego pulpitu. Dzięki temu zaprezentowane rozwiązanie umożliwia stosowanie innowacyjnych metod obsługi klienta w dowolnym miejscu i czasie oraz daje wszechstronny dostęp do produktów i usług w każdym kanale dystrybucji.
W trakcie spotkania uczestnicy zwracali uwagę, że obecna sytuacja rynkowa jest dla Banków Spółdzielczych bardzo wymagająca. Systemy Asseco pozwalają im skutecznie pozyskiwać klientów i umacniać swoją pozycję.