Perspektywy polskich firm w USA

Jak wynika z raportu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, w ostatnim czasie wzrósł eksport rodzimych produktów oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych do Stanów Zjednoczonych. A przykład działań prowadzonych przez krajowych dostawców IT, takich jak Asseco pokazuje, że sukces polskiej firmy w USA jest możliwy. O tym, jak spółka radzi sobie na amerykańskim rynku i w jakich sektorach działa mówi Artur Wiza, Wiceprezes Zarządu, Asseco Poland na łamach artykułu Polskiej Agencji Prasowej.

Dziś nasze spółki są cenionymi dostawcami IT w USA, m.in. dla sektora ubezpieczeniowego oraz finansowego. W 2018 r. Asseco wypracowało w USA ok. 1,5 mld zł przychodów, czyli o 14% więcej niż rok wcześniej. Teraz pracujemy nad tym, aby zacząć eksportować nasze oprogramowanie bezpośrednio z Polski za ocean – powiedział Artur Wiza.

Przeczytaj artykuł na: www.pap.pl

Artur WizaPAPUSA