Asseco uruchomiło w Banku Ochrony Środowiska system bankowości mobilnej zbudowany w oparciu o system Asseco Customer Banking Platform (Asseco CBP). Klienci banku będą mogli, m.in. korzystać z serwisu w dowolnym miejscu i czasie oraz uzyskają dostęp do butiku z mini aplikacjami.
W oparciu o przeglądarki internetowe i dzięki zastosowaniu technologii RWD (Responsive Web Design) serwis dostosowuje się do urządzenia, na którym jest wyświetlany. Ponadto klienci banku uzyskali dostęp do butiku z 7 miniaplikacjami: rachunki, płatności, doładowania, lokaty, karty, kredyty, kursy walut.
Wśród dodatkowych funkcjonalności serwisu znalazła się także, dostępna z poziomu aplikacji zamieszczonych w sklepach internetowych GooglePlay i AppStore, wyszukiwarka oddziałów bankowych i szybki kontakt z Call Center.
Jest to kolejne udane wdrożenie naszego nowego systemu – Asseco CBP – powiedział Sławomir Ziajka, Z-ca Dyrektora Pionu Banków Komercyjnych. Opracowanie tego rozwiązania stanowi element naszej nowej oferty. Jest ona odpowiedzią na realizowaną przez kolejne banki strategię omnichannel – dodał.
W ramach projektu Asseco było odpowiedzialne za dostawę, instalację i konfigurację systemu oraz szkolenia pracowników. Ponadto wspierało parametryzację oprogramowania i asystowało przy testach oraz jego uruchomieniu produkcyjnym. Realizacja projektu trwała nieco ponad 5 miesięcy (od momentu podpisania umowy do momentu uruchomienia dla wszystkich klientów banku).