1 września wystartowała telewizyjna kampania wizerunkowo-produktowa Asseco. Została ona skierowana do nowych i obecnych klientów oraz pracowników. Asseco jest liderem cyfryzacji w Polsce* i chce dotrzeć z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców. W tym celu rozpoczęła, m.in. emisję spotu reklamowego, w którym pozycjonuje się jako otwarta na innowacje firma technologiczna.
„Od początku września rozpoczęliśmy kampanię reklamową w TV. To będzie nasz absolutny debiut z reklamą w tym kanale. Kampania dotyczy dwóch naszych dynamicznie rosnących produktów – podpisu elektronicznego SimplySign i rozwiązań ERP” – powiedział Artur Wiza, Wiceprezes Asseco Poland.
Reklama jest emitowana głównie w prime time na kanałach z grup Polsat, TVN oraz TVP. Dodatkowo Asseco zostało sponsorem wiadomości sportowych, wyświetlanych po głównych wydaniach serwisów informacyjnych.
Asseco jest liderem cyfryzacji w Polsce i największą firmą IT w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 30 lat tworzy zaawansowane technologicznie oprogramowanie dla firm z kluczowych sektorów gospodarki. Firma jest obecna w 60 krajach na całym świecie i zatrudnia ok. 29 tys. osób. Rozwija się organicznie, jak i poprzez akwizycje, których od 2004 roku dokonała ponad 100. Spółki Asseco notowane się na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, NASDAQ i Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie.
*wg raportu Computerworld TOP200 za 2020 r.