Jak zadbać o rozpoznawalność rodzimych produktów IT?

O tym, jak przebiegał rozwój Asseco na przestrzeni blisko 30 lat, zmieniających się potrzebach klientów oraz konieczności tworzenia przez polskie firmy rozpoznawalnych produktów i marek mówi Adam Góral, Prezes Zarządu, Asseco Poland w wywiadzie dla magazynu ITWIZ.

Gdy zaczynaliśmy w 1991 roku, to zakup komputera był sam w sobie celem. Było to równoznaczne z nowoczesnością. Niewiele firm i osób na kierowniczych stanowiskach doceniało wówczas wartość oprogramowania. Tymczasem dziś praktycznie nikt nie pyta o warstwę sprzętową. Naszych klientów – niezależnie od kraju – interesuje przede wszystkim to, w jaki sposób dostarczone rozwiązanie zmieni ich „życie”, jak wpłynie na zwiększenie przychodu, optymalizację kosztów czy możliwość dotarcia do nowych klientów – powiedział Adam Góral. (…) Aby mogły powstawać polskie, rozpoznawalne na całym świecie produkty, musimy tworzyć rozwiązania, za które ktoś chce zapłacić. Powinny one również odpowiadać na problemy i oczekiwania klientów. Potrzebujemy odwagi i determinacji młodych ludzi do budowania firm opartych na własnych produktach, oprogramowaniu. Musimy dokonywać dobrych, ambitnych wyborów – dodał.

Przeczytaj cały artykuł na: itwiz.pl

Adam GóralITWIZ