Elektroniczne kanały obsługi klienta a bankowość oddziałowa

W ostatnim czasie obserwujemy postępujący trend zamykania placówek bankowych. Coraz więcej ich funkcji jest dostępnych dla klientów w kanałach internetowych oraz mobilnych. Jaka więc przyszłość czeka bankowość oddziałową? Między innymi na to pytanie odpowiadali uczestnicy wrześniowej debaty w redakcji Dziennika Gazety Prawnej, w której wziął udział Zbigniew Pomianek, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland.

 

Czy oddział to są mury, czy to człowiek, który czeka tam na klienta. Jeśli uznamy, że to człowiek, to bardzo mocno otwiera definicję oddziału. Oczywiście, to musi być człowiek wyposażony w odpowiednią technologię – powiedział Zbigniew Pomianek, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland.

 

W debacie uczestniczyli również m.in.: Monika Szlosek, Dyrektor departamentu bankowości detalicznej i inwestycyjnej, Deutsche Bank Polska, Jacek Iljin, Dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i procesów biznesowych bankowości detalicznej, mBank, Bartłomiej Nocoń, Dyrektor w departamencie dystrybucji bankowości detalicznej, Bank Pekao, Marek Wasilewski, Dyrektor departamentu sprzedaży, Alior Bank.

 

Pełna debata dostępna na: biznes.gazetaprawna.pl

bankowośćbankowość oddziałowadebataDziennik Gazeta Prawna