Asseco Poland wdrożyło nową wersję systemu bankowości elektronicznej dla klientów z sektora korporacyjnego i finansów publicznych: BOŚBank24 iBOSS. Nowością dla klientów banku jest też usługa webservice BOŚ Connect umożliwiająca autoryzację transakcji bezpośrednio z systemów finansowo – księgowych. BOŚ jako jeden z pierwszych banków w Polsce ma w ofercie to nowoczesne rozwiązanie.
Nowy BOŚBank24 iBOSS to prosta nawigacja, możliwość konfigurowania uprawnień, personalizacji uwzględniającej preferencje użytkownika oraz uproszczona autoryzacja transakcji za pomocą m.in. tokena mobilnego – aplikacji instalowanej na smartfonie. To również nowe funkcje systemu: możliwość składania wniosków i dyspozycji w formie elektronicznej, obsługa gotówkowa i przelewów masowych, poleceń zapłaty, powiadomienia mailowe i SMS-owe.
Wraz z wdrożeniem nowego systemu, została uruchomiona usługa BOŚ Connect. Umożliwia ona klientom banku zdalny dostęp z poziomu ich systemu finansowo-księgowego do usług transakcyjnych. Nowe rozwiązanie daje wymierne korzyści takie jak: automatyzacja obsługi bankowej, skrócenie czasu potrzebnego na zarządzanie rachunkami bankowymi, czy autoryzacja transakcji bezpośrednio z systemu finansowo-księgowego. BOŚ Bank jest jednym z pierwszych banków w Polsce oferujących taką usługę.