Asseco podwójnie nagrodzone przez Global Finance

Asseco Customer Intelligence (ACI) zostało nagrodzone w konkursie „The Innovators 2020” organizowanym przez Global Finance. Rozwiązanie największej polskiej spółki IT wygrało w kategorii „The Innovators 2020 in Corporate Finance”. Dodatkowo Asseco Poland została przyznana nagroda „The Most Innovative Banks and Fintech Companies – Central & Eastern Europe”.

Asseco Customer Intelligence to system analityczny, który na podstawie danych zgromadzonych w systemach oraz obserwacji działań klienta w kanałach elektronicznych, identyfikuje jego oczekiwania i rekomenduje najlepszą ofertę, wykorzystując algorytmy Machine Learning. Rozwiązanie jest dedykowane instytucjom finansowym, takim jak: banki, firmy pożyczkowe, leasingowe czy faktoringowe.

Blisko 70% klientów twierdzi, że banki nie reagują na zmiany w ich sytuacji finansowej. Obecnie klienci oczekują lepszego dopasowania oferty produktowej – powiedziała Marta Mróz-Sipiora, Menadżer Produktu, Asseco Poland. Aby instytucje finansowe mogły budować pozytywne doświadczenie klienta i zmaksymalizować prawdopodobieństwo zakupu, potrzebują dokładnej analizy jego zachowań oraz preferencji. Takie możliwości daje ACI, które wykorzystując mechanizmy sztucznej inteligencji, „uczy się” klienta i poznaje jego oczekiwania oraz aktualne potrzeby. Instytucja finansowa może dzięki temu zaproponować mu sprofilowaną ofertę i to w czasie rzeczywistym, co sprzyja szybkiej decyzji zakupowej – dodała.

Celem konkursu „The Innovators 2020” jest wyróżnienie najbardziej innowacyjnych instytucji oraz dostawców usług i rozwiązań, wytyczających nowe trendy dla sektora finansowego.

Asseco już po raz kolejny zostało nagrodzone przez Global Finance. W poprzednich konkursach zwyciężyły rozwiązania: Asseco Enterprise Banking Platform – Digi Trade (Asseco EBP – Digi Trade) oraz Asseco Advisory Banking Platform (Asseco ABP).

Magazyn jest wydawany w 187 krajach. Jego czytelnikami są głównie osoby, podejmujące strategiczne decyzje w międzynarodowych firmach oraz instytucjach finansowych.

Więcej informacji o Asseco Customer Intelligence na https://aci.asseco.com/

ACIAsseco Customer IntelligenceGlobal FinanceMarta Mróz-Sipiora