„Rzeczpospolita” opublikowała ranking polskich firm, które posiadają największe aktywa za granicą. Z zestawienia wynika, że łączne aktywa segmentów Formula Systems i Asseco International, odpowiadających za sprzedaż Grupy na rynkach międzynarodowych dają Asseco trzecią pozycję wśród polskich firm. Na koniec grudnia 2019 r. aktywa tych dwóch segmentów wyniosły 12,7 mld zł. Sprzedaż na rynkach zagranicznych wyniosła 9,5 mld zł, co dało Asseco drugą pozycję wśród analizowanych firm.
Na koniec 2019 r. Asseco International działało w 41 krajach, a Formula Systems na 22 rynkach zagranicznych. W minionym roku przychody Grupy Asseco po raz pierwszy w historii przekroczyły 10 mld zł, z czego 89% pochodziło z działalności międzynarodowej.
Dywersyfikacja geograficzna jest jednym z filarów strategii rozwoju Asseco. Jesteśmy obecni na 5 kontynentach, w 58 krajach, w których zatrudniamy blisko 27 tys. pracowników. Rozwijamy się organicznie i poprzez przejęcia, których od 2004 r. zrealizowaliśmy już blisko 90. Widzimy, że nasza strategia przynosi wymierne efekty i pozwala budować siłę Asseco na arenie międzynarodowej – mówi Marek Panek, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland.