Asseco buduje markę made in Poland

Obecnie jednym z popularniejszych kierunków geograficznych, wybieranych jako cel inwestycji przez polskie firmy są kraje dalekiego wschodu, takie jak Wietnam, a także państwa położone w Afryce. O tym, jakie kwestie powinni brać pod uwagę polscy przedsiębiorcy, planując prowadzenie biznesu zagranicą, a także o roli akwizycji w ekspansji Asseco na międzynarodowych rynkach mówił Artur Wiza, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland w debacie Pulsu Biznesu.

Jeśli chodzi o fuzje, przejęcia kierujemy się dwoma rzeczami, albo jest to produkt komplementarny, który pasuje do grupy i chcielibyśmy, żeby uzupełnił nasze portfolio produktów, albo z drugiej strony jest to rynek – powiedział Artur Wiza.

Debata Pulsu Biznesu odbyła się 4 września br. podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy. Wzięli w niej udział także Sebastian Szaudel, Dyrektor bankowości korporacyjnej w HSBC Polska oraz Paweł Jarski Prezes Zarządu Elemental Holding.

Zobacz relację na: www.pb.pl

Artur WizaForum Ekonomiczne w KrynicyGrupa Assecokierunki rozwojuPuls Biznesu