Asseco News
Asseco News to portal informacyjny Asseco Poland. Nasze treści kierujemy do wszystkich osób zainteresowanych tematyką IT, biznesowym aspektem nowych technologii, a także działalnością Asseco.

Pakiet usług chmurowych AMMS dla kompleksu Geomedical

Zakończyło się wdrożenie systemu AMMS – Asseco Medical Management Solutions w katowickim kompleksie medycznym GeoMedical. Na co dzień placówka świadczy usługi komercyjne w zakresie wizyt u specjalistów oraz badań diagnostycznych. Jest to jeden z pierwszych przykładów w obszarze opieki zdrowotnej, gdzie zarządzający zdecydowali się na pracę z wykorzystaniem usług w chmurze. Korzystając z zewnętrznej infrastruktury IT mogą w tym modelu pracować w oparciu o rozwiązanie AMMS.

 

Zakres prowadzonych prac, zgodnie z umową obejmował pełną informatyzację zarówno jednostek medycznych, jak i administracyjnych Szpitala. Wdrożono system AMMS zintegrowany z systemem diagnostyki obrazowej i laboratoryjnej w części medycznej i administracyjnej. Dzięki temu pacjent ma możliwość dokonania opłat za wykonanie różnych usług w jednym miejscu. Pozwala to również na wystawianie dokumentów sprzedaży podczas wizyty komercyjnej.

 

Istotne z punktu widzenia pacjentów GeoMedical jest także zapewnienie zdalnej rejestracji na wybrane usługi. Dlatego podczas wdrożenia jednym z priorytetów było możliwie szybkie uruchomienie modułu e-Rejestracja w ramach systemu AMMS. Równie ważna dla szpitala jest możliwość sprawnego wprowadzania do systemu nowych świadczeń i udostępniania rezerwacji terminów wizyt na nowe usługi. Zastosowane rozwiązanie e-Rejestracji zintegrowanej z systemem AMMS pozwoliło zespołowi IT Klienta na skuteczne przejęcie i samodzielne wprowadzanie zmian w terminarzach bez konieczności angażowania konsultantów Asseco – powiedział Rafał Juraszczyk, Kierownik Projektu Centrum Obsługi Projektów, Asseco Poland.

 

Kompleks medyczny GeoMedical w Katowicach docelowo ma składać się z Wieloprofilowego Szpitala Specjalistycznego, Centrum Diagnostyczno – Terapeutycznego oraz Hotelu z Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym. Z uwagi na planowany rozwój Szpital poszukiwał rozwiązania pozwalającego na zwiększanie zasobów s w miarę uruchamiania kolejnych jednostek. Dlatego zdecydował się na informatyzację opartą o zasoby chmury obliczeniowej bez konieczności zakupu fizycznych serwerów i budowy dedykowanej serwerowni na terenie kompleksu medycznego.

 

Więcej informacji o projekcie.

Zobacz także